27 maj 2007

Bloggsemester .... eller farväl?

Ja, vad ska jag säga ? ... Jag har nu officiellt inrättat vad som kan kallas för "bloggsemester" ... jag kommer att fortsätta läsa hos er men inte skriva något själv på ett antal veckor ...

Att skriva anonymt tyckte jag från början var en befrielse eftersom jag tyckte det var skönt att få skriva av sej det man inte alltid kunde få utlopp för annars .... och även få utomståendes perspektiv på saker och ting ... Nu börjar det i stället handla om personer i min närmaste omgivning som hellre skriver "anonymt" än pratar med mej öga mot öga ... så jag tar ledigt ett tag på obestämd tid ... eller så kanske jag flyttar till en annan sida så jag kan få spy min galla i fred ....

Och till släkt och vänner som läser min sida ... ni som verkligen känner mej vet att jag klarat mej ur betydligt värre katastrofer än så här ... men fr o m nu upphör den offentliga "pajkastningen" och för ett bra tag framöver även min sida ....

Ha en trevlig pingst och Mors Dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har suttit och läst din så kallade"bloggsåpa".Hur lågt kan man sjunka????Jag hade faktiskt högre tankar om dig Monica.Men om du tycker att det är bättre att sparka medan du själv ligger så fortsätt med detta på någon som förtjänar detta.Som jag tolkar det så ju mer skit du kastar ur dig ju sämre mår du så varför fortsätta?Ta och red ut er situation för er själva istället för att hänga ut din snart fd sambo i en jävligt vinklad blogg.Skärp dig!!!Hur gammal är du egentligen???