1 juni 2007

Dags att packa ihop?

Nu packar jag ihop och byter adress ... inte bara bloggen ... utan också rent fysiskt ...

Om ett par veckor har jag ny dörrnyckel, ny adress, nya grannar ... och inte minst så har jag fått tillbaka min frihet och självrespekt ....

Vad de här sju åren haft för värde vet jag knappt ... just nu känns det bara som en parantes i mitt liv ... det enda jag vet är att jag inte varit värd den senaste tidens turbulens ... det finns ingen som har rätt att värdera mina känslor och upplevelser ... och att avslutningen kunde skett på ett betydligt snyggare sätt ...


Många sommarkramar till er alla ....

PS. Bloggen kommer att ligga kvar ett tag ... om inte annat för att det alltid retar någon ...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe

*kram ifrån Jeanette*

Anonym sa...

Lycka till och jag hoppas att vi ses någonannanstans.

Anonym sa...

Hi, hi ...
Lycka till med allt det nya!
Kramar, Doris

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Eva sa...

Så bloggen fanns kvar, trodde inte det, men då hann jag säga hej en gång till i alla fall.

Jag har inte bloggat något på ett bra tag, inte orkat eller velat, det har tagit emot på alla plan helt enkelt. Men nu tänkte jag komma igång igen, så om du läser det här och känner för att gå in på min sida så ska det finnas nytt att läsa igen från om med nu!

Lycka till med ditt nya liv, jag önskar dig allt gott och väl där! Om du börjar blogga igen hoppas jag att jag hittar dig igen!

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

rose sa...

Hej!
Vad händer och vad har hänt.Blir konfunderad,men önskar dig allt gott!!!Kommer att sakna dina kloka och underfundiga tankar.
kram
anne